home about Facebook twitter Ask Fm Instagram follow


hello


Assalamualaikum.. Welcomes you all to come to my blog and I hate haters and copycats.. You must be respectful to my blog if you want my respect for your blog..

CBOX



ARCHIEVE



CREDIT


© 2014 - Skins by Yuki and basecode Dhy.
Header:Hafizzulkafly
Bosan -______________-
Thursday, 20 December 2012 | 0 Comments


Hai semua..Assalamualaikum :) .. Macam mana dengan batch 97?.. Result okay?.. Sepatutnya tanya semalam.. Hari niey plak bru ditanya >< .. Maaf.. Lupa mehh.. Hahaha xD.. Nak tau afiqah dapat apa.. Afiqah dapat ......... Biarlah Rahsia ~~ *nyanyi lagu Dato Siti Nurhaliza* Haahha xD.. Tapi tahniah kepada semua.. Anda sudah melepasi mnjawab soalan PMR.. Dan usia 16 tahun sudah menanti anda.. Sama la jugak ngan afiqah.. Hahaha xD
Hari ini adalah hari yang membosankan bagi afiqah.. Mcm2 afiqah buat,last2 bosan jugak.. Mood pon tak berapa nak baik :/ .. Hmm -_____________- .. Nak keluar,tetttttttttttt.. Mana boleh -___- .. Haihh.. Beginilah nasibku.. Hahaha xD.. Jd lepas niey kna ddok diam2 kat umah.. Smbil tu kna blajar memasak.. Nak jadi isteri mithali.. Ecehh.. Tak de la gurau je.. Hahaha xD.. Lgpon anak dara mmg kna blajar pon bab2 memasak niey.. *jelir lidah :P * Hahaha xD..
Ouh ye,korang beli perlengkapan sekolah?.. Afiqah belum beli lagi mehhh :3 .. Nnti baru beli.. Tak lama lagi Bulan December akn tinggalkn kita.. Dan Bulan January yg mnyambut kita.. Dan masa tu,kita akn SEKOLAH !! .. :O .. Macam sekejap je cuti ><.. Tak pe2.. Ade beberapa hari je lagi.. Hahaha xD.. Mengarut sudah :3 .. Hahaha xD.. Ok la smpai di sahaja.. Kang kalo terlebih,terlebih mngarut plak.. Okey la,bye2 semua.. Assalamualaikum :)


Post a Comment