home about Facebook twitter Ask Fm Instagram follow


hello


Assalamualaikum.. Welcomes you all to come to my blog and I hate haters and copycats.. You must be respectful to my blog if you want my respect for your blog..

CBOX



ARCHIEVE



CREDIT


© 2014 - Skins by Yuki and basecode Dhy.
Header:Hafizzulkafly
Sekolah
Saturday, 10 January 2015 | 0 Comments

Assalamualaikum.. Hai semua.. Bagi pelajar sekolah,sekolah dah nak bermula.. Mesti seronok kan?.. Mesti ada yang rasa nak sambung cuti lagi.. Ada jugak yang rasa bersemangat nak sekolah.. Rasa macam tak sabar-sabar untuk datang ke sekolah.. Betul tak?.. Haha

Afiqah pernah rasa macam tu.. First,memang ada rasa nak sambung cuti lagi.. Tetapi ntah macam mana boleh semangat balik rasa tak sabar-sabar nak pergi sekolah.. Mungkin sebab semua barang persekolahan dah siapkan awal-awal.. Haha.. Ntah la.. Perasaan tu tiba-tiba muncul.. Pelik.. Hahaha..

Sekarang afiqah dah tak rasa nak beli barang persekolahan lagi.. Dah tak rasa nak semangat nak sekolah balik sebab zaman persekolahan sudah habis bagi afiqah.. Rasa rindu pun ada jugak.. Haihh..

Terlalu banyak memori ada dekat sekolah afiqah.. Bagi yang sekolah tu,kalau korang benci pon dekat sekolah tu pon jangan ada rasa benci la.. Sebab nanti korang akan rasa rindu jugak kat sekolah korang.. Berseronoklah di sekolah tapi pada sama rajin belajar jugak.. *rasa macam buat iklan pulak.. haha xD*



Selamat kembali ke sekolah.. 


Post a Comment